Az év ötlete: Tesla másik nevével indítottak elektromos autókat gyártó céget
Ha már a Tesla foglalt volt, a tulajdonosok meghúzták a váratlant. Ez a Nikola Motor Company.
Ha már a Tesla foglalt volt, a tulajdonosok meghúzták a váratlant. Ez a Nikola Motor Company.
A lelkes csapat Thomas Magnum kedvenc autóját, egy 308 GTS-t alakított át.
A távol-keleti országban komolyan veszik, hogy a jövőt az elektromos autók jelentik.
A Ford Model E hatótávolsága 320 km lenne, amivel már fel tudnák venni a versenyt a riválisokkal.
93 milliárd forintnak megfelelő eurót költenek 15 ezer töltőállomás létrehozására, a lakosok pedig 1,2 millió forintot kapnak a plug-in autók vásárlására.
Elon Musk szerint a robotpilóta már így is sok esetben menti meg a helyzetet, a jövőben pedig csak javulni fog ez az arány.
A Model 3-nál is olcsóbb autót tervezne Elon Musk, amit bárki megvásárolhat majd.
A Pekingi Autószalon egyik legjobban várt érdekessége a BAIC nevéhez fűződik.
A kínai gyártó felvázolta, szerint milyen lesz majd a jövő közlekedése. Elsőre nem is rossz.
Készül a jövő autója, kérdés, hogy mikorra lesz belőle valódi végtermék.
A japánok a Tesla egyik legnagyobb hibájára mutatnak rá.
A svéd márka 2025-ig, vagyis 10 éven belül 1 millió villamosított autót adna el.
30 napra minden autóban bekapcsolják a robotpilóta-funkciót.
A 9,6 millió forintba kerülő autóból eddig közel 400 ezer darabot adtak el.
Önvezető buszok szállítják az utasokat, az év végéig 24 ilyen jármű áll szolgálatba.
Elektromos és hibrid autók motorjait fogja gyártani a Siemens és a Valeo, Magyarországon is lesz telephely.
Ha a törvénykezés megszavazza, 10 év múlva már nem lehet belső égésű motorral szerelt autókat árusítani.
Fred Ligouri szerint teljesen felesleges az előrendelést erőltetni.
Egy kaliforniai csapat kettéfűrészelte a Model S-t, hogy valami még nagyobbat hozzanak ki belőle.